NuffNang

Selasa, 19 Januari 2016

Terjahan Ninie Aneka Kuih Talam - Dibuka untuk tempahan

Assalamualaikum,

Dikesempatan ini, aku nak ambil peluang untuk mempromosikan kuih talam moden yang dihasilkan oleh girlfriend aku. Kalau korang tengok pada logo Kuih Talam Girlfriend aku pun terdapat moto pasola. Memang itu lah moto pertama yang dia belajar bawak, dan motor itu dah menjadi satu perkara sinonim pada dia di kampung Felda Bukit Besar beberapa puluh tahun yang lalu.

Memang tak dinafikan, kuih tradisional ini semakin mendapat tempat di hati pencinta kuih tradisional mahupun moden. Citarasa kuih ini memang menepati selera daripada makcik pakcik sehingga kanak kanak riang. 

Di hasilkan daripada bahan bahan segar dan semulajadi, Santan menggunakan 100% santan segar, Manakala bahan bahan lain memang diambil daripada bahan segar seperti jagung, durian, keladi, ubi, pisang dan sebagainya. Kuih talam ini semakin mendapat tempat di hati peminat, sampai ada kalanya tak cukup tangan nak buat.

Perniagaan ini bermula secara kecil kecilan di awal usia bertapak, Kami berniaga di Bazaar Ramadhan dan disamping mengambil tempahan. Alhamdulillah kini, kami mendapat tempahan untuk majlis majlis keraian, majlis formal, kenduri kahwin, majlis majlis kerajaan, tempahan katering dan sebagainya.

Setiap talam mempunyai 100 potongan dan akan dihantar ke muka pintu anda sepertimana yang anda tempah. Cuma pastikan anda menempah 24 jam sebelum majlis bermula.

Saiz talam; 12 inchi x 12 inchi
Potongan: 100 potongan
Harga: Mengikut jenis talam


























Jenis Jenis Kuih Talam yang ada
Talam Roti













Sebarang tempahan boleh hubungi terus ke nombor berikut:

016.6655.478


Catat Ulasan

Please Click..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...