NuffNang

Rabu, 21 September 2011

Kerang membesar bagai johan !!

Salam,

Aku berkesempatan untuk pergi ke Pasir Gudang baru baru nie. Kakak ipar aku bawak pergi makan seafood. Apa yang menarik minat aku dan tak pernah aku tengok seumur hidup, aku jumpa kerang yang gedabak saiznya. Biasanya kerang yang aku biasa makan cuma saiz duit 10 sen, tak pun paling besar cuma saiz duit 20 sen. Tapi kali nie, kerang nie saiz lebir besar dari duit 50 sen. Apa agaknya yang dia orang bagi kerang nie makan. Sampai membesar bagai johan! Rasanya, sama ajer dengan kerang normal. Cuma saiznya besar. Tak sesuai kot kalau nak masak sambal, mungkin sesuai buat kerabu jer..
Aku tak pernah jumpa kerang macam nie punya besar

Korang bandingkan duit 50 sen dengan besar kerang tu

Catat Ulasan

Please Click..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...