NuffNang

Isnin, 12 September 2011

Sama tapi berbeza

Salam,

Aku bersyukur sebab masih dianugerahi dengan adik beradik dan kawan kawan yang akrab. Kadang kadang kita dapat melihat bilamana adik beradik berpecah belah dan berkelahi lalu tak bertegur sapa. Kalau boleh aku nak elakkan itu dari berlaku. Biarlah apa apa masalah kita selesaikan secara bermusyawarah. Mengalah tidak bererti kita kalah.

Masa dua tiga hari lepas, aku ada mengundang adik beradik dan kengkawan datang beraya rumah aku. Syukur alhamdulillah, semua datang. Cuma ada adik beradik yang tak dapat join sebab tinggal jauh dan kerja. So far okay, sebab diaorang bagitahu.

Masa jamuan nie, aku sempat jugak sambut majlis hari lahir aku. Yang bestnya, kek disponsor oleh kakak aku sebab anak dia pun sama tarikh birthday dengan aku. Hehehe, sama tarikh lahir, tapi beza umur leer. Maknanya aku akan sambut setiap kali birthday dengan anak sedara aku, dan jugak tarikh anniversary kawin aku yang sama. Jadi, aku boleh jimat belanja dan senang nak ingat tarikh..hahaha.

Kek Besday Sharing yang disponsor..

Theme bola tu..pasal anak sedara aku suka bola

Kakak aku dan adik ipar

Amin Hadiff, kongsi sama tarikh lahir dengan aku

Aku yang menumpang kek


Antara temen sekerja yang hadir


Makanan simple tapi Fresh dari dapur..

Laksa, rendang. ketupat dan lemang

Zeme, member lama aku setelah berbelas tahun tak jumpa





My Team..

Wife aku yang sibuk hari tu..

Mushairul..

Remy..


Saiful..Remy dan Mushairul

Remy mencuba menggoreng koay teow..

Acu dan tunang


Rizal, wife dan anak dia

Team HR aku

Black..


Usop and Family
Kak Faridah, my team


Ema, my team again..
Kakak, adik dan anak sedara aku..

Adik aku dan anak sedara..

Happy Wedding Anniversary.. 

....yang kesepuluh tahun.


Tiada ulasan:

Please Click..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...