NuffNang

Isnin, 1 Ogos 2011

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan buat semua. Sempena bulan ramadhan nie, aktiviti-aktiviti luar juga terpaksa dikurangkan. banyakkan amal ibadat dan mengenal diri. Bukan tak boleh, sebab ada member cakap, zaman nabi dulu pergi berperang masa bulan puasa. Dan menang. So ada member ajak naik gunung bulan puasa nie. Bukan tak sanggup, cuma rasanya belum masa lagi kot. Bulan puasa nie, mungkin ada ride ride pendek buka puasa dengan member-member jer kot. Pas tu malamnya konvoi terawikh. Lepas terawikh, boleh lepak kedai minum minum.

Bulan ramadhan nie, bolehlah kalau nak menambahkan rezeki. Iyerlah, bulan rezeki. Masa nie lah nak belajar berniaga. Dan yang pasti, kalau berniaga tu jangan ada perasaan hasad dengki, iri hati dan sama sama kita berkongsi. Kongsi ilmu dan kongsi pengalaman. Perkara yang baik memang elok kalau berkongsi. Tak rugi pun. Girlfriend aku pun berniaga jugak bulan ramadhan nie. Boleh jugak mengisi masa lapang dan mengisi poket kan. So sama-samalah kita menyambut bulan ibadat nie, dan semoga kita menjadi yang lebih baik dari terdahulu. Salam Ramadhan..




Catat Ulasan

Please Click..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...