NuffNang

Ahad, 26 Mei 2013

Sabah...Aku datang bahh...3 hari 2 malam

Salam,

Lama dah update blog nie, sibuk bebenor dengan kerja. Lain laa kalau kerja sendiri, mungkin ada lebih masa senggang kot. Agaknya laa...

Aku berkesempatan ke Negeri Di Bawah Bayu pada dua minggu lepas. Sengaja aku plan untuk tidak ke sana pada musim cuti sekolah. Bimbangkan kemungkinan sibuk dan juga terpaksa bersesak sesak. Sebab aku tak gemar sangat kalau terlalu crowded...rimas..



Macam biasa laa...sekarang nie kalau niat jer nak berjalan..Airasia jerr yg jadi tumpuan. Tapi terasa macam ralat jugak, bukan sebab issue yg ada dengan AirAsia sekarang nie, tapi dengan kemunculan Malindo Air. Tup tup, bila aku baca, Malindo Air dengan promosi Low Fare yang ada sekarang, better value bagi aku. 

Berlepas dari KLIA, dapat snack free semasa penerbangan dan juga ada inhouse entertainment. harga tiket? Hampir sama dengan AirAsia punya tiket yang kita booking masa promosi tambang rendah diaorang beberapa bulan lalu...ishhhh.



Aku ke sana bertiga, aku, isteri dan anak aku. jom ikuti catatan ronda ronda kami selama tiga hari di sana, tanpa bantuan GPS, Peta mahupun Tourist Guide...huhuhu...Insya Allah selagi kita berada dalam bumi Malaysia, kita tak akan sesat..

Tiada ulasan:

Please Click..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...